La col•lecció Escuela Inclusiva tracta de la diversitat i de com podem afrontar-la a l'escola
i ha estat pensada per ser una ajuda als docents que volen que tots els seus alumnes, malgrat
les diferències, aprenguin a l'aula amb el grup, al costat dels seus companys.
En aquests llibres trobareu propostes, criteris, instruments, orientacions i exemples perquè aquests alumnes puguin aprendre i participar a l'aula.
Alumnado con altas capacidades
Àngel Guirado, Mercè Martínez |
Alumnado con pérdida auditiva
Claustre Cardona, M. Carme Gomar, Carme Palmés, Núria Sadurní |
Alumnado en situación de estrés emocional
Joana Alegret, Rosa Sellarès, Elisenda Castanys |
Alumnado con discapacidad intelectual
y retraso del desarrollo
Eulàlia Bassedas |
Alumnado de otras culturas
Acogida y escolarización
Eva Colomé, Carles Oller |
Alumnado con problemas de salud
Maria Urmeneta
Alumnado en situación de riesgo social
Rosa Maria González, Susanna Guinart |
Alumnado con discapacidad motriz
Carme Basil, Carme Rosell, Emili Soro |
Alumnado con discapacidad visual
Margarita Albertí, Laura Romero |
Alumnado con pérdida auditiva
Claustre Cardona, M. Carme Gomar, Carme Palmés, Núria Sadurní |
Alumnado con dificultades de regulación
del comportamiento . Infantil y primaria (Vol. I)
Gemma Alsina, Àngels Arroyo, Carme Saumell |
Alumnado con dificultades de regulación
del comportamiento. Secundaria (Vol. II)
(próxima publicación, marzo 2012)
Enric Bolea, Adela Gallardo
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada